Lang weekend was super!! - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Irene / Rebecca Dijk / Teuben - WaarBenJij.nu Lang weekend was super!! - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Irene / Rebecca Dijk / Teuben - WaarBenJij.nu

Lang weekend was super!!

Door: Irene / Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Irene / Rebecca

13 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Vryburg

Hey hey iedereen!

We zijn weer heel thuis aan gekomen op Tiger Kloof! Ons weekend is ontzettend snel voorbij gegaan (waarschijnlijk door de mooie tijd die we hebben gehad)!
Donderdag ochterd zijn we rond half 9 vertrokken naar ons eerste verblijf! Een echt prachtig mooi hotel met een spa erbij! Hier hebben we dan ook flink gebruik van gemaakt door masagges en een heerlijk stoombad, ow en laten we de jacuzzi niet vergeten natuurlijk! (worden jullie al een beetje jaloers;))
Na hier 1 nacht te hebben overnacht zijn we vertrokken richting pilanusburg waar we de laatste 2 nachten hebben verbleven!
We zijn die dag niet gelijk naar ons verblijf gereden maar eerst naar het National park gegaan waar we die dag helaas heel erg weinig wilde dieren hebben gezien, Daarom hebben we besloten om de dag erna nog eens naar dit park te gaan en met succes! We zager er de mooiste, grootste en wildste dieren! Waaronder de Olifant, Giraffe, Neushorn, Apen, Nijlpaard, Leeuw, Zebra, en vele soorten vogels!
En niet te vergeten heeft Irene zelfs een krokodil vast gehouden en is ze er mee op de foto geweest!
Nadat we hier z`n 3 uur hebben rond gereden zijn we naar sun city geweest! Dat is een soort van Entertamant park waar echt van alles te doen is! Bono van u2 heeft er zelfs een lied over geschreven hoorden we achteraf! en ook als bekende mensen in zuid afrika zijn is dat vaak de plek waar ze verblijven!! Echt heel erg luxe allemaal!!!
Na hier onze ogen echt uit te hebben gekeken en vele foto`s hebben genomen was het weer tijd om terug te gaan want het bleek nog 2 uur reizen te zijn met de auto wat we allemaal niet hadden verwacht. S`avonds lekker uit eten geweest met de hele groep en toen lekker ons bedje in want we waren allmaal redelijk stuk.
De volgende dag heerlijk uitgeslapen maar geen tijd meer gehad om onze andere verblijfplaats te verkennen.
Toen de lange reis weer terug naar Tiger Kloof waar we tegen een uur of 3 weer aankwamen en ons gewone leventje weer begint!

Groetjes van Rebecca en Irene!

• 13 Augustus 2007 - 17:00

Fennie:

wat fijn dat jullie het mooi hebben gehad en ja ik ben wel jaloers op jullie ik wou ook weleens worden gemasseerd ik ben benieuwd naar de vele foto`s als jullie weer thuis zijn
    dikke kus voor jullie allebei
    mama van rebecca

• 13 Augustus 2007 - 20:32

Gerda:

ongelovelijk!!!!!
    mij krijg je wel jaloers!!!maar ik ben zo zo blij voor jullie!!
    dikke kuzzzz

• 13 Augustus 2007 - 20:41

Henny:

fantastisch!daar is dierentuin emmen niks bij!een dikke kus vanuit leek en ook van oma schepers zij zegt;"pas goed op jullie zelf!"

• 14 Augustus 2007 - 18:09

Liesbeth:

Ireentje! Wat een avontuur beleef jij daar! Geniet ervan en pas goed op jezelf. Dikke kus

• 14 Augustus 2007 - 19:54

Coby:

De verschillen tussen rijk en arm staan in groot contrast tot elkaar. Dat zal verwarrend en indrukwekend zijn. Fijn om te lezen dat jullie vooral genieten van alle ervaringen. Na zo'n weekend vergeet je bijna dat het ook nog hard werken is met lesgeven en schoolopdrachten.
    liefz Coby

• 15 Augustus 2007 - 17:13

Harmke:

Knijp je jezelf regelmatig om te weten of het echt gebeurd. Lijkt me een prachtige ervaring

• 15 Augustus 2007 - 19:59

Lenie & Henk:

Super wat jullie allemaal zien en beleven
    Stefan is net terug uit rimini italie zal even zeggen dat hij je moet vertellen hoe het was. liefs ons.

• 17 Augustus 2007 - 16:52

Dennis,Judith + Kids:

tsjonge, tsjonge, wat een verhalen! Mooi dat jullie je zo vermaken. We zijn benieuwd naar alle verhalen en foto's. Geniet er nog maar lekker van. Voor je het weet zit het er weer op.

Groetjes en heel veel dikke kussen van Dennis, Judith, Britt en Tess