Geld in zameling - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Irene / Rebecca Dijk / Teuben - WaarBenJij.nu Geld in zameling - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Irene / Rebecca Dijk / Teuben - WaarBenJij.nu

Geld in zameling

Door: Irene / Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Irene / Rebecca

31 Oktober 2007 | Zuid-Afrika, Vryburg

Wij gaan binnen kort weer naar de farmschool, daar zijn we in het begin van het jaar naar toe geweest met mensen van uit canada. Toen wij die school hadden gezien waren wij erg geschokt dat het er zo erg slecht uit zag. Gelukkig hadden de canadeschen al geld in gezameled en een aantal dingen voor hun gekocht en wat lokalen geverfd, ze waren daar zo blij mee terwijl lang nog niet alles was verbeterd! Wij wouden eerst geld in gaan zamelen voor het ABC centrum maar er is ons verteld dat alles wat daar heen gaat naar de werksters verdwijnt of gewoon in de kasten en nooit bij de kinderen te recht komen. Dus daarom zijn wij van plan wat voor de farmschool te gaan doen!
Wou zouden het erg waarderen als jullie geld in zouden zamelen voor de Farmschool wij gaan voor hun dingen kopen die ze nog echt nodig zijn zoals schoolboeken, sportmateriaal of misschien dat er nog wat geverfd of gerepareerd moet worden.
We zijn al bezig om er naar toe te kunnen het kan deze week of volgende week al zijn, dus als je geld wilt geven zou het fijn dat het zo snel mogelijk gebeurd.
Wij gaan ook voor hun een sportdag organiseren zodat ze ook leren hoe dat is en gewoon ook goeie sportlessen krijgen. Maar vooral ook lol hebben!!(want dat doen wij):P!
Op rekeningnum: 3558 40 626
is van Irene benaming: Geldinzameling Farmschool

Verder gaat het hier goed vandaag zijn we naar maffikeng geweest met hockey, cricket en voetbal kids hebben aantal matches gespeeld, alleen hockey heeft gewonnen maar het was een erg leuke dag en daar ging het om.
Helaas heeft het de hele dag wel geregend maar op het moment van spelen was het droog!!

Dikke knuffels en hoop dat jullie was willen bijdragen aan deze actie!!
Als er vragen zijn horen wij het graag!
XXX Ons

• 31 Oktober 2007 - 17:24

Marja:

Hallo rebecca en irene
    wij hebben al wat geld bij elkaar,wij hadden een potje bij oma staan daar heeft
    iedereen wat in gedaan als het goed is heeft je moeder het al overgemaakt.
    doe er wat goeds mee zodat die kinderen
    het fijn hebben.
    veel liefs en groetjes van ons allemaal.
    fam.kloese

• 31 Oktober 2007 - 18:42

Klaas En Riet:

Heel goed plan meiden en doe er veel goede dingen mee. Irene geniet de laatste maand nog maar flink, voor je het weet is het voorbij. Maar, geloof mij, de herinneringen aan dit prachtige land gaan nooit meer voorbij.

Dikke knuffel

• 01 November 2007 - 15:41

Bert:

Prima actie. Mijn bijdrage is onderweg. Ik vraag alle 2e en 3e jaars sbaw-ers mee te doen.

Bert

• 01 November 2007 - 18:28

Gerwin:

Stoere actie meiden!

Ik ga binnen SCUB vragen of er mensen zijn die een bijdrage willen doneren.

groeten,
    Gerwin (docent van het profiel SCUB)

• 02 November 2007 - 11:49

Fennie:

Hallo Rebecca en Irene de eerste euro`s zijn al gestord op rekening van Rebecca ik heb haar een e-mail gestuurd,om hoeveel jullie kunnen besteden daar.Dit geld is ingezameld door de fam Teuben op de varjaardag van Oma. Doe er leuke dingen mee en maak er ook wat foto`s van.

groetjes aan jullie Joop en Fennie(papa en mama)

ps nog een leuke vakantie in Kaapstad en pas goed op jezelf

• 02 November 2007 - 21:43

Coby:

fijn dat jullie met deze aktie een groep mensen blij gaan maken. Onze bijdrage is onderweg. Liefs Chris en Coby

• 10 November 2007 - 09:27

Nicole:

we zullen de pet op de hockeyclub even rond laten gaan en de euro's overmaken.
    Nog veel plezier en geniet van de laatste weken daar.
    Liefs

• 12 November 2007 - 13:41

Bart:

ik kreeg een mailtje van bert ik las even naar jullie verhalen.

ik wou even zeggen dat ik het super vind dat jullie dit doen!!!!!!

groeten, van jullie klasgenoot