Bruiloft - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Irene / Rebecca Dijk / Teuben - WaarBenJij.nu Bruiloft - Reisverslag uit Vryburg, Zuid-Afrika van Irene / Rebecca Dijk / Teuben - WaarBenJij.nu

Bruiloft

Door: Irene / Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Irene / Rebecca

28 Oktober 2007 | Zuid-Afrika, Vryburg

Wij zijn gisteren naar een bruiloft geweest. Eerst vonden we het een beetje gek om daar naar toe te gaan omdat we niemand kende en het bruidspaar ook niet. Uiteindelijk hebben we toch besloten om er heen te gaan en het leek ons wel leuk om te zien hoe dat hier in zuid-afrika gaat. We zijn met een leraar van de primary school me geweest zij heeft ons ook mee gevraagd echt een super aardige vrouw!
Nja zoals we nu wel weten de zuid-afrikaanse tijd is altijd later dan dat er gezegt word dus de bruiloft begon wat later. Was wel een mooie dients alleen op het moment dat de bruid binnen kwam lopen begonnen allemaal mensen te gillen en te doen.. Dit was allemaal in een kerk, niet zo'n hele grote maar zag er wel mooi uit.
Daarna zijn we naar een andere plek toe gegaan, waar nog allemaal mensen die nog wat wouden vertellen. Maar wij hadden al zo'n honger en er bleven maar mensen komen die nog wat wouden zeggen en bleef maar komen !! Eindelijk toen een man en vrouw erg mooi hadden gezongen kregen we wat te eten. Er werd nog veel gedanst was allemaal erg gezellig!
Was een laat maar leuke dag om half 2 lagen we eindelijk te slapen!!
Ik vond het een leuke ervaring om hier ook is mee temaken.

Verder gaan we woensdag met een aantal kids van de primary naar een school toe en allemaal verschillende wedstrijden spelen van hockey, voetbal, cricket dus dat word ook wel een leuke dag.

Morgen avond hebben we een Kerkstdiner omdat de eerste examen leerlingen al vertrekken.

Verder hebben we het nog steeds erg naar ons zin, maar we kijken ook wel uit om weer naar huis toe te gaan.

Liefss Ons

• 28 Oktober 2007 - 16:26

Bert:

Wederom een unieke gebeurtenis.
    Over thuis komen: Daan en Jeffrey staan in de startblokken om jullie op te volgen. Houd nog even vol..!

Bert

• 31 Oktober 2007 - 21:06

Dennis En Judith:

De laatste loodjes dames en dan lekker weer naar jullie familie en vrienden. En Rebecca, dan kun je eindelijk dat lekkere knulletje van Willem en Naomi in je armen sluiten. Nog even voldhouden dus.

Liefs Dennis en Judith en de kinderen

• 02 November 2007 - 21:47

Coby :

Wat een ontzettende leuke ervaring. Ik ben ontzettend benieuwd naar alle foto's Geniet nog van deze periode en daarna nog van een fijne vakantie. liefs Coby

Irene / Rebecca

Wij vertrekken 9 juli om 19:00 vanaf schiphol richting onze bestemming. Waarbij we eerst moeten overstappen in Zwisterland. Waar wij even shoppen en daarna weer verder trekken. De volgende morgen rond 9 uur komen wij aan in johannesburg, waar wij worden opgehaald door Klaas-jan. En dan begint prachtig leven!!